7 najlepszych rozszerzeń Chrome do pracy z LinkedIn
LinkedIn to największa na świecie profesjonalna sieć marketingowa, która została uruchomiona w 2003 roku. Jest to także jeden z największych zasobów do pozyskiwania potencjalnych kontaktów B2B w lepszy, bardziej opłacalny i szybszy sposób.
Przy prawie 20 milionach zarejestrowanych firm, sieć ta jest również popularna wśród prawie 87% rekruterów regularnie korzystających z platformy.
Ze względu na to, że LinkedIn skupia ogromną uwagę rekruterów, profesjonalistów biznesowych i potencjalnych kandydatów z różnych branż, automatyzacja podstawowych aspektów działalności LinkedIn stała się głównym zapotrzebowaniem.
Dzięki rozszerzeniom LinkedIn do Chrome, przyspieszenie tempa generowania leadów i zdalnego zarządzania jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek! I kto lepiej pomoże Ci w tym temacie niż ekspert od generowania leadów na LinkedIn.
Dziś przeglądamy 7 popularnych rozszerzeń LinkedIn do Chrome, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie platformy pod kątem bezproblemowego doświadczenia marketingowego.
1. Discoverly
Tak, LinkedIn może być wiodącą profesjonalną stroną internetową na świecie. Jednak poznanie swoich potencjalnych klientów i podejście do nich jak do znajomych (a nie jak do obcych) brzmi o wiele lepiej!
Jeśli jesteś jednym z tych marketerów, którzy chcą zrozumieć swoich potencjalnych klientów osobiście i bezpośrednio, Discoverly może być narzędziem dla Ciebie.
Discoverly umożliwia swoim użytkownikom zbieranie informacji o ich potencjalnych klientach, szczególnie na różnych platformach mediów społecznościowych. Narzędzie to przetrząsa internet w poszukiwaniu danych o potencjalnych klientach na Facebooku i Twitterze, podczas gdy Ty przeglądasz ich profil na LinkedIn.
Znajomość klienta/potencjalnego kontaktu poza światem zawodowym zwiększa wiarygodność waszego powiązania.
Zresztą, czy nie o to chodzi w sprzedaży, aby połączyć się z wykwalifikowanymi potencjalnymi klientami?
2. Lempod
Zapewnienie odpowiedniego zaangażowania dla Twoich postów na LinkedIn może być trudnym zadaniem. Powszechnie wiadomo, że użytkownicy platformy bywają ignorantami, jeśli chodzi o polubienia postów, dlatego posiadanie wielu wyświetleń postów przy minimalnej interakcji jest częstym zjawiskiem.
Jeśli więc właśnie dołączyłeś do LinkedIn i odpowiednie zaangażowanie odbiorców sprawia Ci trudność, Lempod może Ci pomóc.
To narzędzie zapewnia największy rynek zaangażowania LinkedIn, umożliwiając menedżerom mediów społecznościowych osiągnięcie pożądanego zaangażowania poprzez automatyczne wspieranie twórców za pomocą określonych narzędzi i funkcji.
Średnio Lempod pomaga Twoim postom na LinkedIn uzyskać 10-krotnie więcej wyświetleń, udostępniając Twoje treści znacznie większej grupie odbiorców.
Ze zwiększoną ilością polubień i komentarzy nad Twoimi postami, uzyskanie lepszych konwersji i lepszych kontaktów jest tylko kwestią czasu.
3. LeadLeaper
Uzyskanie e-maili potencjalnych klientów za pośrednictwem LinkedIn nie jest łatwe. Dzięki zabezpieczeniom platformy, użytkownicy mają teraz możliwość ukrycia swoich e-maili przed anonimowymi widzami.
Co jednak, jeśli powiemy Ci, że zdobycie maila potencjalnego klienta może być kwestią odpowiedniego wyszukiwania?
Nie, to nie żart! LeadLeaper sprawia, że jest to możliwe.
Serwis LeadLeaper umożliwia dostęp do adresu e-mail potencjalnego klienta, poprzez proste wyszukanie go w wynikach wyszukiwania LinkedIn.
Co więcej, to rozszerzenie Chrome nawet przechowuje notatki z wcześniej przechwyconych leadów, oszczędzając Ci kłopotów z dodawaniem powtarzających się kontaktów do listy mailingowej.
Zanim jednak dodasz to rozszerzenie do swojego oprogramowania do email marketingu, koniecznie sprawdź, czy będziesz czerpał z niego jak najwięcej korzyści. Konfigurowanie kampanii e-mailowych za pośrednictwem wiodących narzędzi, takich jak MailChimp, może być kosztowne, zwłaszcza gdy jesteś nowy lub masz ograniczone kontakty.
Dzięki obecności tańszych i skutecznych alternatyw, takich jak Convertkit i Mailerlite, tworzenie kampanii e-mailowych nigdy nie było tak łatwe i opłacalne. Natomiast zatrudnienie doświadczonego asystenta marketingu e-mailowego może stanowić zwieńczenie dzieła.
4. Saleshub
Szukanie nowych leadów i kopiowanie ich do arkusza Excel brzmi dość nudno, prawda? Dzięki Saleshub możesz wreszcie pożegnać się z metodą kopiuj-wklej.
To oprogramowanie wprowadzi Cię na kolejny poziom marketingu na LinkedIn dzięki unikalnemu podejściu, które pozwala użytkownikom na konwersję ich listy leadów do Excela.
Oprócz zapewnienia użytkownikom możliwości pobrania listy leadów do Excela, możesz błyskawicznie przejść do następnego kroku w marketingu mailowym z Saleshub.
Funkcja sekwencji w tym rozszerzeniu pozwala na efektywne personalizowanie wiadomości wychodzących i śledzenie swoich działań.
5. Guru
Czy jesteś osobą fizyczną, marketerem stowarzyszonym lub osobą odpowiedzialną za duży zespół marketerów, próbowanie swoich sił w zdobywaniu coraz większej liczby istotnych leadów jest jedynym celem, który się liczy.
Oprócz uzyskania zwiększonej liczby potencjalnych kontaktów, czy nie byłoby lepiej, gdybyś miał rozszerzenie, które zmniejsza obciążenie pracą i pomaga mądrze pracować?
Guru ma wszystkie odpowiedzi na powyższe problemy.
Jest to świetne narzędzie, które pomoże Ci podnieść sprzedaż, robiąc coś tak prostego, jak przeglądanie stron i profili firmowych. To fantastyczne rozszerzenie pomaga wyodrębnić różne dane od każdego z potencjalnych kontaktów, które ostatnio odwiedziłeś i zapewnia:
- Informacje o konkurentach sugerowanego kontaktu
- Informacje o klientach z tej samej branży
- Wskazówki dotyczące sprzedaży dla branży potencjalnego klienta.
Czy to nie oznacza, że automatyzujesz cały proces pozyskiwania leadów?
Dzięki Guru użytkownicy otrzymują w krótkim czasie istotne informacje o swoich potencjalnych kontaktach.
6. Shield Analytics
Co z tego, że masz treści na LinkedIn, jeśli nie masz sposobu na śledzenie ich zasięgu i zaangażowania? Jeśli chcesz, aby Twoje posty i artykuły były przydatne, potrzebujesz stałej informacji zwrotnej na temat tego, które z nich zadziałały, a które nie.
To jest właśnie ten moment, w którym wkracza Shied Analytics. To narzędzie marketingowe LinkedIn pomaga Ci zebrać wszystkie istotne statystyki z Twojego profilu i prezentuje je za pomocą ujednoliconego pulpitu nawigacyjnego.
Shield Analytics to doskonały sposób, aby sprawdzić, czy Twoje wysiłki związane z treściami są skuteczne. Ponadto, można uzyskać dostęp do wszystkich funkcji premium tego rozszerzenia za nieco mniej niż 10 dolarów miesięcznie.
7. Linked Helper
Wysyłanie wiadomości do każdego kontaktu w swoim profilu LinkedIn może być naprawdę zniechęcające i męczące.
Ale co, jeśli powiemy Ci, że istnieje narzędzie, które może pomóc Ci dotrzeć do tysięcy Twoich obserwatorów LinkedIn i połączeń za pomocą jednego kliknięcia?
Oczywiście, możesz zaprosić wszystkich swoich znajomych do polubienia Twojej nowej strony firmowej bez konieczności wysyłania indywidualnych wiadomości.
Linked Helper to aplikacja do automatyzacji, która pomaga uprościć masowe wysyłanie wiadomości.
Co ciekawe, Linked Helper pozwala również na masowe wysyłanie zaproszeń do Twoich pierwszych kontaktów.
Podsumowanie
Wiodącymi platformami społecznościowymi mogą być Facebook i Twitter, jednak wokół LinkedIn sprawy mają się nieco inaczej. Serwis oferuje pewien poziom możliwości networkingowych B2B, dzięki czemu jest pożądanym narzędziem dla 92% marketerów B2B, zapewniając im rzetelną drogę dla biznesu.
Dzięki sugerowanym narzędziom rozszerzeń LinkedIn do Chrome, możesz zwiększyć swój poziom możliwości na tej platformie. Od odpowiednich połączeń do zarządzania kanałem sprzedaży, narzędzia te pozwalają wykorzystać wszystko, co LinkedIn ma do zaoferowania.
O Autorze
Ishika Jain jest studentką biznesu na UBC Kanada i autorką tekstów w Wishup. Od wszesnych lat miała smykałkę do pisania i chętnie opisuje swoje przemyślenia na temat problemów społecznych. Z ciekawością podchodzi do magii cyfrowego świata, z przyjemnością poznaje trendy, technologie i sprawy związane z przedsiębiorczością.