Ahrefs: Pomoc w lepszym zrozumieniu konkurencji

Opublikowany 11 lutego 2019 w SEO/SEM. Tagi: , , , .

Ahrefs – reklamowane jako jedno z najlepszych na rynku narzędzi optymalizujących wyszukiwanie – osiąga coraz wyższe wyniki w rankingach. Jest teraz uznawane za jedno z najlepszych narzędzi indeksujących. Ta powstała w Singapurze firma opiera się na tworzeniu wartościowych i prostych w użyciu produktów, które pomogą ich klientom zawsze być na czasie. Motto Ahrefs to „Zrób to, potem zrób to dobrze, a potem zrób to jeszcze lepiej”. Idąc za tą sentencją, narzędzie to zapewnia idealne analizy na podstawie słów kluczowych, monitoring SEO i śledzenie pozycji, dogłębny przegląd treści oraz szczegółowe porównanie konkurencji. Obecnie, Ahrefs posiada jedną z największych baz linków zwrotnych w sieci, w której linki są aktualizowane co 15 minut, a narzędzie przegląda aż do 6 miliardów stron dziennie.

Ahrefs

Ahrefs: Wydajne narzędzie SEO ułatwiające rozwój firmy

Współpraca z Ahrefs pomoże ich klientom zwiększyć wyświetlenia ich pozycji w wyszukiwaniach i znaleźć nowe metody, jak stać się bardziej widocznym dla klientów. Jedną z najważniejszych możliwości tego narzędzia jest poznanie lepiej swojej konkurencji, ich działania i tak dalej. Ahrefs.com pozwala klientom zrozumieć lepiej, dlaczego ich konkurencja ich wyprzedza. Ponadto, oferuje także rady, w jaki sposób polepszyć swoją pozycję i wyprzedzić konkurencję. Ahrefs jest świetnym dodatkiem do optymalizacji wyszukiwań każdej firmy, ponieważ oferuje najlepsze indeksowanie i składa się z narzędzi oferujących najlepsze śledzenie linków wstecznych, dzięki czemu jest najlepszym narzędziem SEO na rynku.

Oto jedne z najważniejszych możliwości, jakie daje narzędzie Ahrefs:

  • Narzędzie jest podzielone na kategorie, takie jak eksplorator stron, narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych, eksplorator treści, narzędzie do śledzenia pozycji, audyt strony, alerty i pasek narzędzi SEO.
  • Dostępne są dodatkowe komponenty, takie jak porównanie domen, analiza partii, przekrój linków i różnica treści.
  • Ahrefs co tydzień dodaje nowe narzędzia i możliwości.
  • Ahrefs oferuje głównie usługi takie jak analizy porównawcze, wyszukiwanie za pomocą słów kluczowych, sprawdzanie linków zwrotnych i treści, śledzenie rankingów i monitoring online.
  • Ahrefs oferuje swoim klientom całodobową obsługę klienta poprzez infolinię, która zawsze jest dostępna na chacie mailowym oraz telefonicznie.
  • Firma posiada swoją społeczność na Facebooku dostępną jedynie dla swoich klientów, gdzie klienci mogą bezpośrednio zadawać pytania do ekspertów SEO i strategów cyfrowych, którzy zawsze są gotowi pomóc.
  • Ahrefs ma swojego bloga i kanał na YouTube oraz wiele tutoriali marketingowych, w których szczegółowo wyjaśnia działanie narzędzia. Klienci mogą z nich skorzystać, aby poznać lepiej narzędzie.
  • Ahrefs pracuje ze znanymi firmami, takimi jak Facebook, LinkedIn, Adobe, Netflix, Uber i wiele innych.

Ahrefs - screenshot

Jak to działa

Kiedy już poznaliśmy najważniejsze właściwości narzędzia Ahrefs, czas na jego funkcjonowanie:

  1. Ahrefs działa na wielu indeksach, takich jak treści czy słowa kluczowe. Pierwszą rzeczą jaką zauważysz po otwarciu strony Ahrefs jest brak paska nawigacyjnego.
  2. W pasku nawigacyjnym znajdują się zakładki On the navigation bar are tabs for Dashboard, Alerts, Site Explorer, Content Explorer, Keyword Explorer and a Tools drop-down.
  3. Następnie, przechodzimy do interfejsu programowania aplikacji Ahrefs (API), wyszukiwarki i innych linków, takich jak porównywanie domen, szybka analiza partii.
  4. Aby zacząć korzystać z tego narzędzia, wpisz w pasek wyszukiwania domenę, adres URL, wybrany temat lub słowo kluczowe.
  5. Następnie, ukaże się tablica pokazująca Twoje obecnie trwające akcje.
  6. Użytkownik może kliknąć w dowolną akcję, aby przejść do strony w przeglądarce, która pokaże najnowsze dane dotyczące jej monitoringu.
  7. Strona również ukaże interaktywne wizualizacje danych, takie jak aktualne dane dotyczące domen odsyłających, stron, linków zwrotnych i globalny podgląd na ruch wyszukiwań.
  8. Po skorzystaniu z wyszukiwarki, Ahrefs pozwala użytkownikowi skonfigurować powiadomienia mailowe, aby mógł ciągle śledzić linki zwrotne, najnowsze słowa kluczowe i wzmianki o firmie.
  9. To narzędzie online posiada szybki system ostrzegania, który pomaga użytkownikom śledzić ogólną historię SEO każdej strony i sprawdzać wymagane słowa kluczowe.

Zalety i wady

Spójrzmy na niektóre zalety i wady narzędzia Ahrefs:

Zalety

  • Pomaga lepiej zrozumieć konkurencję: Pierwszą zaletą tego narzędzia jest to, że pozwala użytkownikom lepiej poznać swoją konkurencję. Pozwala na to analiza słów kluczowych.
  • Filtruje linki: Narzędzie Ahrefs dzieli linki na wysokiej i niskiej jakości, aby zapewnić poprawne dane, przez co użytkownicy nie muszą tracić czasu.
  • Działa naprawdę szybko: Czas przeszukiwania linków za pomocą tego narzędzia jest bardzo krótki, a Ahrefs ciągle aktualizuje swoją bazę słów kluczowych, która jest prawdopodobnie największą w Internecie.

Wady

  • Wysoka cena: Największą wadą tego narzędzia jest to, że jest bardzo drogie i nie każdego na nie stać. Większość użytkowników skarżyła się na wysoką cenę narzędzia bez możliwości negocjacji.

Werdykt

Generalnie, oceniamy narzędzie Ahrefs pozytywnie, ponieważ użytkownicy tego narzędzia są zadowoleni z jego SEO. Narzędzie dzięki swojemu wysokiej jakości indeksowaniu i analizie domen, przeprowadza dogłębne badania dla klientów. Użytkownicy mogą także śledzić swoją konkurencję, aby wiedzieć, jak ich firma wygląda na tle innych. Bardzo polecamy to narzędzie!

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron