Ahrefs: Pomoc w lepszym zrozumieniu konkurencji
Ahrefs – reklamowane jako jedno z najlepszych na rynku narzędzi optymalizujących wyszukiwanie – osiąga coraz wyższe wyniki w rankingach. Jest teraz uznawane za jedno z najlepszych narzędzi indeksujących. Ta powstała w Singapurze firma opiera się na tworzeniu wartościowych i prostych w użyciu produktów, które pomogą ich klientom zawsze być na czasie. Motto Ahrefs to „Zrób to, potem zrób to dobrze, a potem zrób to jeszcze lepiej”. Idąc za tą sentencją, narzędzie to zapewnia idealne analizy na podstawie słów kluczowych, monitoring SEO i śledzenie pozycji, dogłębny przegląd treści oraz szczegółowe porównanie konkurencji. Obecnie, Ahrefs posiada jedną z największych baz linków zwrotnych w sieci, w której linki są aktualizowane co 15 minut, a narzędzie przegląda aż do 6 miliardów stron dziennie.
Ahrefs: Wydajne narzędzie SEO ułatwiające rozwój firmy
Współpraca z Ahrefs pomoże ich klientom zwiększyć wyświetlenia ich pozycji w wyszukiwaniach i znaleźć nowe metody, jak stać się bardziej widocznym dla klientów. Jedną z najważniejszych możliwości tego narzędzia jest poznanie lepiej swojej konkurencji, ich działania i tak dalej. Ahrefs.com pozwala klientom zrozumieć lepiej, dlaczego ich konkurencja ich wyprzedza. Ponadto, oferuje także rady, w jaki sposób polepszyć swoją pozycję i wyprzedzić konkurencję. Ahrefs jest świetnym dodatkiem do optymalizacji wyszukiwań każdej firmy, ponieważ oferuje najlepsze indeksowanie i składa się z narzędzi oferujących najlepsze śledzenie linków wstecznych, dzięki czemu jest najlepszym narzędziem SEO na rynku.
Oto jedne z najważniejszych możliwości, jakie daje narzędzie Ahrefs:
- Narzędzie jest podzielone na kategorie, takie jak eksplorator stron, narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych, eksplorator treści, narzędzie do śledzenia pozycji, audyt strony, alerty i pasek narzędzi SEO.
- Dostępne są dodatkowe komponenty, takie jak porównanie domen, analiza partii, przekrój linków i różnica treści.
- Ahrefs co tydzień dodaje nowe narzędzia i możliwości.
- Ahrefs oferuje głównie usługi takie jak analizy porównawcze, wyszukiwanie za pomocą słów kluczowych, sprawdzanie linków zwrotnych i treści, śledzenie rankingów i monitoring online.
- Ahrefs oferuje swoim klientom całodobową obsługę klienta poprzez infolinię, która zawsze jest dostępna na chacie mailowym oraz telefonicznie.
- Firma posiada swoją społeczność na Facebooku dostępną jedynie dla swoich klientów, gdzie klienci mogą bezpośrednio zadawać pytania do ekspertów SEO i strategów cyfrowych, którzy zawsze są gotowi pomóc.
- Ahrefs ma swojego bloga i kanał na YouTube oraz wiele tutoriali marketingowych, w których szczegółowo wyjaśnia działanie narzędzia. Klienci mogą z nich skorzystać, aby poznać lepiej narzędzie.
- Ahrefs pracuje ze znanymi firmami, takimi jak Facebook, LinkedIn, Adobe, Netflix, Uber i wiele innych.
Jak to działa
Kiedy już poznaliśmy najważniejsze właściwości narzędzia Ahrefs, czas na jego funkcjonowanie:
- Ahrefs działa na wielu indeksach, takich jak treści czy słowa kluczowe. Pierwszą rzeczą jaką zauważysz po otwarciu strony Ahrefs jest brak paska nawigacyjnego.
- W pasku nawigacyjnym znajdują się zakładki On the navigation bar are tabs for Dashboard, Alerts, Site Explorer, Content Explorer, Keyword Explorer and a Tools drop-down.
- Następnie, przechodzimy do interfejsu programowania aplikacji Ahrefs (API), wyszukiwarki i innych linków, takich jak porównywanie domen, szybka analiza partii.
- Aby zacząć korzystać z tego narzędzia, wpisz w pasek wyszukiwania domenę, adres URL, wybrany temat lub słowo kluczowe.
- Następnie, ukaże się tablica pokazująca Twoje obecnie trwające akcje.
- Użytkownik może kliknąć w dowolną akcję, aby przejść do strony w przeglądarce, która pokaże najnowsze dane dotyczące jej monitoringu.
- Strona również ukaże interaktywne wizualizacje danych, takie jak aktualne dane dotyczące domen odsyłających, stron, linków zwrotnych i globalny podgląd na ruch wyszukiwań.
- Po skorzystaniu z wyszukiwarki, Ahrefs pozwala użytkownikowi skonfigurować powiadomienia mailowe, aby mógł ciągle śledzić linki zwrotne, najnowsze słowa kluczowe i wzmianki o firmie.
- To narzędzie online posiada szybki system ostrzegania, który pomaga użytkownikom śledzić ogólną historię SEO każdej strony i sprawdzać wymagane słowa kluczowe.
Zalety i wady
Spójrzmy na niektóre zalety i wady narzędzia Ahrefs:
Zalety
- Pomaga lepiej zrozumieć konkurencję: Pierwszą zaletą tego narzędzia jest to, że pozwala użytkownikom lepiej poznać swoją konkurencję. Pozwala na to analiza słów kluczowych.
- Filtruje linki: Narzędzie Ahrefs dzieli linki na wysokiej i niskiej jakości, aby zapewnić poprawne dane, przez co użytkownicy nie muszą tracić czasu.
- Działa naprawdę szybko: Czas przeszukiwania linków za pomocą tego narzędzia jest bardzo krótki, a Ahrefs ciągle aktualizuje swoją bazę słów kluczowych, która jest prawdopodobnie największą w Internecie.
Wady
- Wysoka cena: Największą wadą tego narzędzia jest to, że jest bardzo drogie i nie każdego na nie stać. Większość użytkowników skarżyła się na wysoką cenę narzędzia bez możliwości negocjacji.
Werdykt
Generalnie, oceniamy narzędzie Ahrefs pozytywnie, ponieważ użytkownicy tego narzędzia są zadowoleni z jego SEO. Narzędzie dzięki swojemu wysokiej jakości indeksowaniu i analizie domen, przeprowadza dogłębne badania dla klientów. Użytkownicy mogą także śledzić swoją konkurencję, aby wiedzieć, jak ich firma wygląda na tle innych. Bardzo polecamy to narzędzie!