CTRy Google (infografika)
Która pozycja w wynikach wyszukiwania Google otrzymuje ile kliknięć? Jak to wygląda dla wyników organicznych a jak dla reklam? Jakie są różnice między komputerami a urządzeniami mobilnymi?
Obejrzyj naszą infografikę poniżej.
Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj)
większa wersja – kliknij tutaj
Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie,
ale nie zapomnij o aktywnym linku do www.supermonitoring.pl.
GOTOWE TWEETY
Kliknięcia w wyniki Google: 1 miejsce 34%, drugie 15%, trzecie 10,5%, czwarte 7,5%, piąte 6%, miejsca 6-10 4% http://8l2.gu.ma/
Kliknięcia w wyniki Google (mobile): 1 miejsce 31,5%, drugie 15,5%, trzecie 11%, czwarte 8%, piąte 6%, m-ca 6-10 5% http://8l2.gu.ma/
Reklamy mogą obciąć CTR pierwszego wyniku organicznego prawie o połowę, pozostałe pozycje tracą dużo mniej. http://8l2.gu.ma/
Reklamy wyświetlane na górze obniżają CTR wyników organicznych dużo silniej niż reklamy pojawiające się z boku. http://8l2.gu.ma/
Duża liczba reklam zmniejsza organiczne CTR przesuwając wyniki organiczne w dół strony. http://8l2.gu.ma/
Na komputerach 17,2% kliknięć przypada na reklamy, przy czym pierwsze 3 reklamy otrzymują 11,69% kliknięć. http://8l2.gu.ma/
Na komputerach, pierwsza reklama w wynikach Google otrzymuje ~5,5% wszystkich kliknięć. Druga ~3,5% a trzecia ~3%. http://8l2.gu.ma/
Na mobile, pierwsza reklama w wynikach Google dostaje ~5,5 wszystkich kliknięć. Druga ~3,5% a trzecia ~2%. http://8l2.gu.ma/
Źródła:
The study by Philip Petrescu of Caphyon
Google Organic CTR History
Google Keyword Planner