Konwertuj odwiedziny na połączenia telefoniczne za pomocą CallPage
Jednym z najbardziej krytycznych oddziałów każdej organizacji jest sprzedaż i marketing, a praca menedżerów ds. marketingu i personelu sprzedaży ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Bez wykwalifikowanych i kompetentnych zespołów nawet największe firmy nie mogą odnieść sukcesu. Organizacje zwykle wydają tysiące dolarów na zatrudnienie odpowiednich osób, które namierzyć i upolować odpowiednich klientów w oczekiwanych liczbach.
Ale na tym nie koniec. Wprowadzanie nowych klientów jest bardzo trudnym zadaniem i bardzo często nawet najlepsze taktyki sprzedaży nie działają. Kampanie reklamowe, marketing online, marketing banerowy itp. pozostawiają wrażenie w głowie potencjalnego kupującego, ale rzadko gwarantują, że potencjalny klient faktycznie złoży zamówienie.
Co się stanie, jeśli istnieje jakiś sposób, aby upewnić się, że klient odwiedzający stronę Twojej firmy zadzwoni i coś zamówi lub kupi? Co jeśli jest sposób w który możesz upewnić się, że co najmniej jeden z Twoich przedstawicieli handlowych jest podłączony z potencjalnym kupcem za każdym razem, gdy odwiedza twoją stronę? To właśnie CallPage!
CallPage – Połącz się bezpośrednio z potencjalnymi klientami w ciągu kilku sekund
Nie będzie błędem twierdzenie, że CallPage jest narzędziem sprzedaży. W rzeczywistości jest to mechanizm, który umożliwia organizacjom angażowanie odwiedzających stronę poprzez natychmiastowe udzielanie odpowiedzi przez przedstawicieli handlowych. Kiedy potencjalny klient odwiedzi witrynę firmy, zobaczy interaktywny przycisk i widżet pop-up, który bezpłatnie połączy z jednym z przedstawicieli handlowych firmy. Wystarczy, że klient poda numer telefonu, pod którym chciałby się skontaktować i naciśnie “Tak, zadzwoń do mnie teraz!”. Kiedy odwiedzający prześle żądanie, CallPage wchodzi do akcji i automatycznie łączy z dostępnym przedstawicielem firmy w ciągu 28 sekund.
Usługa CallPage pomaga witrynom komercyjnym w konwersji odwiedzin na bezpośrednie połączenia. To angażuje odwiedzających i pomaga zapewnić natychmiastową reakcję poprzez kontak na realny numer telefonu. Organizacje korzystające z tego zgrabnego narzędzia twierdzą, że mają do 75% więcej połączeń, konwersji, potencjalnych klientów i umów.
Jednym z kluczowych sposobów, w jaki CallPage angażuje potencjalnych klientów jest to, że połączenie jest nawiązywane w krótkim czasie – 28 sekund, zanim użytkownik zdąży przełączyć stronę przeglądarki na inną, otrzymuje połączenie od przedstawiciela handlowego strony, którą aktualnie odwiedza, dzięki temu jest do niej przyklejony. Nawet jeśli jest skłonny do odejścia, przedstawiciel handlowy może przekonać go do pozostania i dalszego przeglądania i, miejmy nadzieję, dokonania zakupu.
Do najważniejszych cech tego narzędzia należą:
- Oferuje wybór chwytliwego przycisku “wezwanie do działania” z galerii gotowych grafik lub stworzenie własnej grafiki, aby pomóc odwiedzającym zlokalizować okno czatu witryny
- Automatycznie łączy potencjalnego klienta z dostępnym przedstawicielem w 28 sekund
- Obejmuje wsparcie dla urządzeń mobilnych i komputerów stacjonarnych
- Włącz dostosowywanie widżetu wezwania do działania ze zdjęciami, kolorami i tłem
- Zawiera funkcję powiadamiania potencjalnego klienta, jeśli jesteś nie możesz odebrać i oferuje bezpłatną możliwość oddzwonienia, gdy będziesz dostępny
- Wbudowane wbudowane funkcje analityczne, które umożliwiają przeglądanie historii połączeń, numerów telefonów klientów i innych informacji
- Możesz odsłuchiwać nagrania rozmów i analizować KPI swoich menedżerów oraz analizować wydajność każdego źródła odwiedzin
- Łatwa integracja z wieloma popularnymi narzędziami, takimi jak Slack, Shopify, PipeDrive, Salesforce itp
- Obejmuje obsługę obliczania prawdopodobieństwa zakupu podczas kolejnej wizyty potencjalnego klienta.
- Możliwość połączenia z klientami na całym świecie
Jest więcej funkcji tego niesamowitego narzędzia. Jeśli chcesz się o nich dowiedzieć, odwiedź ich stronę.
Jak to działa?
Aby rozpocząć przeglądanie CallPage, odwiedź stronę główną narzędzia i kliknij czerwony przycisk “Rozpocznij bezpłatny okres próbny”. Spowoduje to przejście do sekcji rejestracji, w której po wypełnieniu odpowiednich szczegółów nastąpi przekierowanie do pulpitu nawigacyjnego. Zabawa zaczyna się tutaj..
- Panel główny jest podzielony na dwie główne sekcje – boczny pasek zawierający opcje użytkownika (połączenia, widżety, mój zespół, rozliczenia, ustawienia) i panel główny, na którym będą wyświetlane statystyki sprzedaży wynikające z działania CallPage.
- Statystyki zazwyczaj zawierają liczbę odwiedzających , liczbę żądanych połączeń, średni czas trwania połączenia i ilość połączeń zakończonych sukcesem.
- Aby zainstalować widget CallPage na swojej stronie internetowej, kliknij kartę “Widgety” na pasku bocznym i kliknij przycisk “Zainstaluj widget”.
- To przekieruje Cię do kodu HTML, który musisz umieścić na swojej stronie internetowej i odpowiednich instrukcji, jak to zrobić.
- Po udostępnieniu widgetu w witrynie możesz dostosować go za pomocą wygodnych opcji. Ekran dostosowywania można otworzyć, klikając przycisk edycji obok panelu poświęconego temu konkretnemu widgetowi.
- Kliknij Ustawienia SMS, aby dostosować ustawienia wiadomości.
- Kliknij Ustawienia połączeń, aby dostosować ustawienia połączeń.
- Podczas dostosowywania pamiętaj, aby nie bawić się kodem aplikacji CallPage. Może to doprowadzić do niedziałającego widżetu.
Korzystanie z narzędzia nie jest tak naprawdę trudne. Istnieje wiele opcji i wszystko jest odpowiednio wyjaśnione. Możesz także odwiedzić zasoby narzędzia, aby dowiedzieć się więcej i oczywiście istnieje krótki film wideo, w którym można zobaczyć poradnik z korzystania z tego narzędzia.
Plusy i minusy
Co tu dużo mówić, CallPage ma wiele pozytywnych stron. Jest łatwy w obsłudze, łatwy do zainstalowania na dowolnej stronie internetowej, można go dostosować i naprawdę działa. Dodatkowo obsługa klienta jest niesamowita.
Ale jest też kilka, choć nieistotnych wad. Chociaż jest to w dużej mierze przyjazne dla użytkownika, Ci, którzy po raz pierwszy próbują tego dokonać, mogą się nieco pomylić z opcjami i ustawieniami. Ponadto narzędzie jest dość agresywnie wycenione.
Przekonwertuj każdą wizytę na stronie na potencjalną sprzedaż dzięki dostosowanemu i chwytliwemu widgetowi “call-to-action”- wypróbuj @callpage_io callpage.pl/ via @MonitoringStron
Werdykt
CallPage to dobre narzędzie do zwiększania sprzedaży, jednak jest ono przeznaczone dla lepszych graczy. Za taką cenę Ci drobni nie będą mogli czerpać tylu korzyści, aby uzasadnić koszta które będą ponosić. Jeśli jednak masz na to ochotę, po początkowym zmaganiu się z panelem załapiesz to. A kiedy już to zrobisz, narzędzie może naprawdę pomóc w zmianie Twoich wyników sprzedaży.