Median: Najwyższa jakość obsługi klienta

Opublikowany 2 listopada 2021 w Komunikacja. Tagi: .

Mimo że pandemia powoli ustępuje, wiele firm nadal decyduje się na działalność zdalną. Obecnie, jednym z głównych problemów, z jakimi muszą się zmierzyć organizacje zajmujące się utrzymaniem silnej obecności wirtualnej, jest zatrzymanie klientów. Chociaż strony internetowe mogą być używane do intrygowania i przyciągania uwagi konsumentów, zarządzanie i utrzymywanie ich zależy wyłącznie od systemu obsługi klienta organizacji.

Z obsługą klienta opartą na pracownikach, która stopniowo odchodzi w przeszłość, kiedy to na jej miejsce wkraczają czatboty i zautomatyzowane, rozproszone wiadomości e-mail, konkurencja na arenie obsługi klienta stale rośnie. W takim scenariuszu, narzędzie, które może przejąć całą procedurę obsługi klienta w firmie, przy jak najmniejszej interwencji, może znacznie wyprzedzić konkurencję.

Median

I tu właśnie wkracza Median. Median umożliwia obsługę konsumentów w czasie rzeczywistym w momencie, gdy wchodzą oni w interakcję z Twoją stroną internetową. Jest to wszechstronne narzędzie zorientowane na konsumenta, które może przekształcić twój zespół obsługi klienta w centrum zysku.

Median: Obsługa klienta nigdy nie była łatwiejsza

Median jest aplikacją opartą na JS, przeznaczoną do kompleksowej obsługi klienta. Gromadzi zarówno dynamiczne jak i statyczne dane, w zależności od sesji odwiedzającego stronę internetową. Dane te są następnie przekazywane przez bezpieczne środowisko serwerowe i prezentowane użytkownikowi, tak aby mógł on wejść z nimi w interakcję i przeanalizować je pod kątem dalszych strategii lub wszelkiego rodzaju ulepszeń.

Zapewnienie wsparcia konsumenta przy użyciu Median to pestka. Możesz nie tylko oglądać, ale również dołączyć do dowolnej sesji osoby odwiedzającej stronę internetową, aby pomóc jej w nawigacji po witrynie, przesuwając kursor i podążając za nią. W ten sposób, pełni on rolę demo w czasie rzeczywistym dla konsumenta.

Median jest w pełni zintegrowany i udostępnia ponad 10 narzędzi czatu, aby umożliwić efektywną obsługę klienta. Oto przegląd niektórych z nich:

Surfly

Ta funkcja umożliwia współdzielenie sesji internetowej z gościem. Możesz bez problemu udostępnić swój ekran komuś innemu bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania. Jest to bardzo przydatne, gdy pomagasz konsumentowi online.

Upscope

Umożliwia podgląd ekranu odwiedzającego i zobaczenie, z czym wchodzi w interakcję na Twojej stronie. Dzięki temu można to zrobić również za pomocą kliknięcia przycisku, aby pomóc im poruszać się po stronie. Integracja z usługami czatu na żywo zapewnia optymalną obsługę klienta.

Cobrowse

To pomaga wspierać konsumentów zdalnie podczas dzielenia sesji z nimi. Cobrowsing zasadniczo polega na tym, że ludzie przychodzą razem, aby uzyskać dostęp do tej samej strony internetowej. To pomaga w rozwiązywaniu wszelkich problemów szybko i skutecznie, ponieważ zapewnione jest wsparcie na żywo.

Median zapewnia łatwy w użyciu i skuteczny system wsparcia konsumenta, który może zapewnić, że mają bezproblemowe doświadczenie podczas kontaktu z Twoją stroną internetową. Narzędzie jest bardzo łatwe do opanowania i jest wyposażone we wszystkie niezbędne funkcje, które mogą zapewnić, że wszelkie wyzwania, na które natkną się konsumenci podczas przeglądania Twojej strony internetowej, są rozwiązywane szybko i skutecznie.

Jak to działa?

Oto kilka kroków, dzięki którym szybko otrzymasz dostęp do swojego konta i będziesz mógł korzystać z Median:

  1. Aby utworzyć konto w Median, należy użyć danych uwierzytelniających Google. Należy podać niezbędne dane, takie jak nazwa firmy itp. Następnie należy wybrać odpowiedni plan, który spełni wszystkie Twoje potrzeby. Po dokonaniu płatności można przystąpić do działania.
  2. Po aktywacji konta, zaloguj się do panelu administracyjnego, aby zobaczyć kod Median JS, który należy zainstalować na każdej stronie witryny.
  3. Po zainstalowaniu kodu, można wybrać z 12 włączonych narzędzi czatu, które będą Cię informować w czasie rzeczywistym o każdym problemie, z którym konsument może się zetknąć.
  4. Z pulpitu nawigacyjnego, można łatwo przejść do każdego profilu odwiedzającego stronę internetową i kliknąć na link pod oknem “dane integracyjne”. To przekieruje Cię do widoku strony internetowej z perspektywy odwiedzającego.
  5. Stąd możesz albo pozostać na czacie i pomóc im poruszać się po Twojej stronie internetowej, albo przejąć stery i przesunąć kursor, aby pomóc im rozwiązać wszelkie problemy, z którymi się borykają. To właśnie jest funkcja Cobrowser, która jest niezwykle pomocna, ponieważ pozwala na natychmiastowe rozwiązywanie problemów z użytkownikami.

Najlepsze w programie Median jest to, że jest on naładowany pomocnymi funkcjami, z których wszystkie są dostępne za jednym kliknięciem przycisku.

Ocena Median

Mimo, że Median jest bardzo skutecznym i interaktywnym narzędziem, ma również pewne plusy i minusy opisane poniżej:

Plusy

  • Łatwy układ i schludny pulpit nawigacyjny.
  • Oszczędność czasu. Bez tego narzędzia, korzystałbyś z czatbotów do interakcji z klientami, a następnie stopniowo dochodziłbyś do rozwiązania ich problemów.
  • Łatwy do opanowania.

Minusy

  • Mógłby zawierać więcej funkcji.
  • Interfejs użytkownika czasem się zawiesza.

Ostateczny werdykt

Median jest wszechstronnym narzędziem, które pomaga komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym. Jego funkcja Cobrowser jest jedną z głównych zalet, która pozwala na bieżąco śledzić sesję konsumenta na Twojej stronie internetowej, a także pozwala Ci pomóc im, jeśli napotkają na jakiekolwiek wyzwanie. Aby narzędzie działało, nie musisz niczego instalować ani pobierać. Dlatego, naszym zdaniem, Median jest całkiem przydatny. A do tego, oczywiście, niektóre dodatki mogą sprawić, że będzie to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, na którym można zawsze polegać.

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron