Outgrow: platforma interaktywnej obsługi klienta
W obecnych czasach klienci szukają bardziej interaktywnych treści. Takich, które będą dla nich naprawdę użyteczne. Nie lubią być zalewani informacjami z dwóch powodów – 1) nie mają na to czasu oraz 2) nie potrzebują tych wszystkich danych. Potrzebą dzisiejszych czasów są interaktywne treści, co stara się zapewnić im Outgrow.co – pięcioletnia platforma z Nowego Jorku.
Firma założona przez Pratham Mittal oraz Randy Rayess oferuje treści, w których najważniejsze jest aktywne uczestnictwo klientów. Platforma, którą oferuje ta firma, jest miejscem, w którym wszyscy klienci mogą stworzyć swoją własną treść, na przykład kalkulatory i quizy, dzięki którym będą mogli zebrać odpowiednie informacje od swoich klientów. W ten sposób Outgrow umożliwia wielu firmom tworzenie własnych narzędzi, które są zdecydowanie lepsze od tych bardziej konwencjonalnych.
Outgrow – pomaga firmom tworzyć interaktywne treści
Głównym celem Outgrow jest nadawanie wartości markom ich klientów. Pratham Mittal uważa, że tworzenie interaktywnych treści poprzez platformy takie jak Outgrow jest korzystne dla firm, które nie mają dużej ilości pracowników czy zasobów. Firma Outgrow działa głównie z małymi i średnimi firmami, które mogą najbardziej skorzystać z tej interaktywnej platformy, aby nie tylko komunikować się z potencjalnymi klientami, ale także wzmacniać swoją markę.
Outgrow zapewnia wiele narzędzi, które poprawią strategie marketingowe firm, w tym kalkulatory, quizy klasyfikowane oraz quizy z końcowym rezultatem. Te kalkulatory i quizy sprawdzają się lepiej niż zwykłe ankiety i są bardziej korzystne. Ankiety często są bardzo jednostronne i nie oferują niczego w zamian. Natomiast quizy tworzone z Outgrow są dużo lepsze i unikalne.
Oto niektóre z najlepszych możliwości, jakie daje Outgrow:
- platforma oferuje całkowicie interaktywne formularze z najlepszymi quizami i kalkulatorami
- wykorzystuje e-booki w celu interakcji z potencjalnymi klientami
- narzędzie pozwala stworzyć formularze dla własnej domeny, które mogą być umieszczone także na stronie klienta
- korzysta z edytora PowerPoint, aby tworzyć interaktywne formularze
- platforma oferuje najkorzystniejsze wymiany informacji z klientami
- pozwala użytkownikom przechowywać dane z formularzy i przekazywanie informacji umożliwiając użytkownikom udostępnianie swoich wyników
- Outgrow działa z Converkit, Gmail, Google sheets, Hubspot oraz Pardot
Aby zapoznać się z pełną listą możliwości, jakie daje Outgrow odwiedź stronę Outgrow.co Features.
Jak to działa
Outgrow oferuje trzy interaktywne techniki – kalkulatory, quizy klasyfikowane oraz quizy z końcowym rezultatem, aby pomagać firmom w lepszym budowaniu marki. Każdy może wybrać dla siebie odpowiednią technikę. Poniżej znajdują się szczegółowe opisy wszystkich trzech technik:
Kalkulatory
Kalkulatory są wykorzystywane, gdy ukazujący się na końcu numeryczny rezultat jest wynikiem działania wzoru.
- Działanie zaczyna się, gdy użytkownik znajdzie się na stronie głównej i szuka konkretnej informacji.
- Jeżeli spodoba mu się strona główna, zrobi kolejny krok i będzie przeglądał różne opcje. To jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu, zwłaszcza z pomocą myszki komputerowej. W zależności od odpowiedzi, jakie wybierze, będzie mógł zobaczyć swoje wyniki i podjąć ostateczną decyzję.
Oto wybrane przykłady kalkulatorów: VenturePact Mobile App Cost Calculator, Mortgage Loan Calculator, Marketing ROI Calculator.
Quizy klasyfikowane
Klasyfikowane quizy są najczęściej używane w celu oceny.
- Na początku quiz przyciąga wzrok chwytliwym tytułem, a później włączają się pytania.
- Publikuj pytania w edytorze Outgrow, a później dodawaj opcje.
- Gdy pytania i opcje odpowiedzi są gotowe, dodaj przyciągające uwagę tło, które spodoba się użytkownikom.
Quizy klasyfikowane muszą być wizytówką marki i powinny być przyjemne dla oka. Aby przyciągnąć użytkowników możesz nadać mu wyjątkowy tytuł lub skorzystać z GIF-ów.
Quizy z końcowym rezultatem
Aby stworzyć taki quiz:
- Najpierw ustaw ekran powitalny.
- Po ustawieniu pierwszego ekranu, dodaj tytuł quizu. Możesz stworzyć nagłówek, podpis pod nim oraz generować dalsze ekrany.
- Później możesz zmieniać kolory, czcionki i inne detale.
- Potem możesz zacząć tworzyć swoje pytania z opcjami odpowiedzi do wyboru.
- Później dodaj wszystkie opcje mediów społecznościowych. Możesz ustawić możliwość jednokrotnego bądź wielokrotnego wyboru odpowiedzi na pytania.
- Końcowy wynik pokazuje możliwość dostosowania wyniku.
Ten quiz może wygenerować więcej niż jeden wynik.
Zalety
- Przyciąga wielu ludzi: Ludzie zazwyczaj niezbyt lubią wypełniać zwykłe formularze czy zapisywać się do newsletterów mailowych. Niezbyt chętnie biorą udział w ankietach. Tutaj Outgrow pokazuje swoją dużą zaletę. Interaktywne quizy i kalkulatory są zachęcające dla wielu użytkowników.
- Niezwykle interaktywny: Outgrow oferuje całkowicie interaktywne metody, dzięki którym ludzie otworzą się na Twoją markę i jej produkty.
- Atrakcyjne szablony: Zróżnicowane szablony, jakie oferuje Outgrow podobają się użytkownikom, zachęcają ich, a dzięki temu firmy mogą się dowiedzieć, czego ich klienci oczekują.
- Zaawansowany marketing: Outgrow również pomaga firmom dzięki zaawansowanym technikom marketingowym, które polepszają sytuacje firm. Formularze, z których korzysta Outgrow zawierają zdjęcia i logo, które pomagają użytkownikom wyrazić swoje opinie.
Wady
- Brak prostego interfejsu: Szukając wad zauważamy, że format Outgrow nie jest standardowy, przez co nie jest prosty w użytku.
- Nie możesz zachęcić ludzi: Kolejną wadą jest to, że za pomocą Outgrow nie da się zachęcić ludzi do subskrypcji mailowej Twojej firm. Jednak zalet jest zdecydowanie więcej niż wad, a Outgrow jest narzędziem przyszłości.
Outgrow pomaga biznesom tworzyć synergiczne treści online @outgrowco outgrow.co via @MonitoringStron
Werdykt
Outgrow jest zdecydowanie interaktywną i przyjazną użytkownikom platformą. Kalkulatory i różnego rodzaju quizy są bardzo pomocne dla firm, które chcą zyskać nowych klientów i ułatwić kontakt z nimi. Narzędzie jest bardzo przyjazne firmom, polecamy!