Co było popularne w Internecie w marcu 2015? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 kwietnia 2015 w Statystyki.
W dobie technologii, komputery stacjonarne i laptopy nie są już jedynymi urządzeniami pozwalającymi łączyć się z Internetem. Obecnie możesz uzyskać dostęp do sieci za pośrednictwem telefonu komórkowego lub innego urządzenia umożliwiającego połączenie internetowe. Smartfony i tablety szczególnie wpłynęły na zmianę podejścia do projektowania stron i ich odbioru przez użytkownika. Teraz oprócz tego, że każda platforma […]
Opublikowany 11 marca 2015 w Testowanie.
Co było popularne w Internecie w lutym 2015? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 2 marca 2015 w Statystyki.
Czy myślisz o założeniu własnego biznesu? Rozpoczęcie działalności jest ekscytującą możliwością, ale niesie ze sobą wiele trudności. Otwarcie firmy wymaga od Ciebie określenia jej kluczowych cech, które pozwolą Ci się doskonalić, odkrywać stojące przed Tobą możliwości, zarówno te krajowe, jak i międzynarodowe, a także planować i przygotowywać każdy etap tego procesu. Musisz jednocześnie zarządzać dużą […]
Opublikowany 26 lutego 2015 w Komunikacja.
Istnieją sytuacje, w których najlepszym sposobem na zobrazowanie problemu jest przedstawienie go w formie graficznej. W takich momentach nieocenionym może okazać się program taki jak Usersnap. Jest to działające na zasadzie chmury narzędzie wykorzystywane przez programistów web do usprawnienia komunikacji z innymi osobami zaangażowanymi w projekt, bądź też z samymi klientami. Dzięki aplikacji Usersnap wymiana […]
Opublikowany 17 lutego 2015 w Web Development.
Co było popularne w Internecie w styczniu 2015? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 2 lutego 2015 w Statystyki.
Która pozycja w wynikach wyszukiwania Google otrzymuje ile kliknięć? Jak to wygląda dla wyników organicznych a jak dla reklam? Jakie są różnice między komputerami a urządzeniami mobilnymi? Obejrzyj naszą infografikę poniżej. Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) większa wersja – kliknij tutaj Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale […]
Opublikowany 30 stycznia 2015 w Infografiki.
Tydzień temu Dropbox zaalarmował mnie, że promocyjne 23GB przestrzeni, które otrzymałem kupując telefon HTC niedługo wygaśnie. Zostałoby mi do dyspozycji około 3GB podczas gdy moje pliki zajmują 18GB. Konto komercyjne to aż 1TB – dużo więcej niż mi aktualnie potrzeba – i kosztuje 99 Euro rocznie. Przy obecnym kursie to jakieś 420 zł. Z punktu […]
Opublikowany 28 stycznia 2015 w Inne.
Gu.ma jest najprostszą, a jednocześnie elegancką usługą skracania linków dostępną w Internecie. Dostępna w 14 różnych wersjach językowych, jest prawdopodobnie pierwszym tego typu serwisem dostępnym w wielu językach. Oferuje różne opcje do personalizacji skróconego linku. Dlaczego warto korzystać z Gu.ma? Istnieje wiele powodów, by wykorzystywać Gu.ma do skracania adresów URL. Długie linki mogą wydać się […]
Opublikowany 26 stycznia 2015 w Inne.
HubSpot to firma, która stworzyła i rozwija oprogramowanie do inbound marketingu. Została założona w 2006 roku przez Briana Halligana i Dharmesha Shah. Podstawową ideą HubSpot było wdrożenie marketingu „przychodzącego” zamiast marketingu „przerywającego” do zdobywania nowych klientów. Inbound marketing to metoda, w której klienci sami Cię znajdują poprzez social media, wyszukiwarki i inne źródła. Z drugiej […]
Opublikowany 12 stycznia 2015 w SEO/SEM.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności