Analityka stron WWW to gromadzenie, analiza i pomiar danych w celu zrozumienia i optymalizacji stron internetowych dzięki generowanym raportom. Analitykę realizuje się za pomocą wielofunkcyjnych narzędzi, które mogą być używane zarówno do mierzenia ruchu w sieci, przeprowadzania badań rynku, by zwiększyć wpływ strony na odwiedzających, a także do pomiaru wpływu kampanii reklamowej. Analityka www pomaga […]
Opublikowany 22 września 2014 w Analityka.
Wspieranie menedżerów i kierowników w tworzeniu strategii i podejmowaniu decyzji, oparte na definiowaniu, gromadzeniu, analizowaniu informacji na temat konkurencji, prognozie jej zachowań lub zalecanym przebiegu działania dotyczącego produktu, konkurenta, klientów lub jakiegoś aspektu otoczenia, nazywa się analizą konkurencyjności. Zapoznanie się z tym, co dzieje się w branży poza Twoją firmą, pomoże Ci lepiej konkurować, a […]
Opublikowany 16 września 2014 w Analityka.
Monitoring serwisów mediów społecznościowych, takich jak blogi, serwisy informacyjne, wiki, mikroblogi (np. Twitter), portale społecznościowe (np. Facebook, Google+), portale wideo i foto (np. YouTube, Instagram), fora dyskusyjne, ma na celu badanie nastrojów wśród swoich klientów, jak również siłę oddziaływania produktu na użytkowników Internetu. Monitoring mediów społecznościowych pozwala wyciągać wnioski na temat widoczności marki w sieci, […]
Opublikowany 2 września 2014 w Social media.
Co było popularne w Internecie w sierpniu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 września 2014 w Statystyki.
Kradzież i publikowanie treści, pomysłów, wyrażeń i myśli nieswojego autorstwa i podpisywanie się pod tym, to plagiat. Plagiat może być traktowany zarówno jako pewnego rodzaju nieuczciwość studencka i jako taki nie jest przestępstwem, lecz poważnym wykroczeniem etycznym. Z drugiej strony, plagiat może być uznany za równoważny z naruszeniem praw autorskich. Wraz ze wzrostem wykorzystania Internetu […]
Opublikowany 25 sierpnia 2014 w Content.
Social media marketing to proces zwiększania ruchu na stronach internetowych za pomocą sieci społecznościowych. Social media marketing polega na tworzeniu treści, które przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do udostępniania tej zawartości wśród swoich znajomych z ich sieci społecznych. Elektroniczna “poczta pantoflowa” to sytuacja, gdy jedna osoba będzie udostępniać w Internecie informacje na temat wydarzenia, […]
Opublikowany 6 sierpnia 2014 w Social media.
Co było popularne w Internecie w lipcu 2014? 25 najpopularniejszych zapytań do Google 25 najpopularniejszych stron na Facebook’u 25 najpopularniejszych profili na Twitterze 25 najpopularniejszych stron wg Alexa Udział w rynku najpopularniejszych przeglądarek internetowych Przewiń stronę na dół do gotowych Tweetów (albo kliknij tutaj) Infografikę możesz opublikować na swoim blogu lub stronie, ale nie […]
Opublikowany 1 sierpnia 2014 w Statystyki.
Reklama Twoich produktów lub usług skierowana do grupy osób korzystających z poczty elektronicznej nazywana jest e-mail marketingiem. E-mail marketing niweluje przerwy, jakie firma miałaby w interakcji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Jego celem jest rozwijanie zaufania, lojalności i świadomości marki wśród ludzi. E-mail marketing jest niezbędny dla biznesu, by zdobywać nowych klientów, zwiększyć konwersję i […]
Opublikowany 28 lipca 2014 w Email Marketing.
Zdarza się, że początkującemu projektantowi lub firmie rozpoczynającej działalność trudno jest uzyskać opinię na temat strony lub aplikacji internetowej a zamawianie płatnych recenzji jest dość kosztowne, szczególnie, gdy masz bardzo ograniczony budżet. Ale nie porzucaj pomysłu zdobycia opinii na temat Twojej strony internetowej, ponieważ recenzje zawsze są pomocne, by dowiedzieć się jak ludzie oceniają design […]
Opublikowany 15 lipca 2014 w Web Design.
Promowanie firmy poprzez blogi, podcasty, wideo, biuletyny, SEO, e-książki i social media to tak zwany inbound marketing. Ostatecznym celem inbound marketingu jest wypracowanie długofalowej relacji klienta z marką. Ten rodzaj marketingu jest niezwykle korzystny, ponieważ zaskarbia nam dużo uwagi ze strony klientów i sprawia, że łatwo im znaleźć naszą firmę. Pozwala to znaleźć nowych klientów […]
Opublikowany 7 lipca 2014 w SEO/SEM.
Obserwuj nas
Przeglądaj Kategorie
Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.
Kategorie: Analityka ▪ Bezpieczeństwo ▪ Content ▪ E-commerce ▪ Email Marketing ▪ Growth hacking ▪ Hosting ▪ Infografiki ▪ Inne ▪ Komunikacja ▪ Mobile ▪ Monitoring ▪ Ogólnie o aplikacjach webowych ▪ Produktywność ▪ Promowany ▪ Reklama ▪ SEO/SEM ▪ Social media ▪ Statystyki ▪ Testowanie ▪ Web Design ▪ Web Development ▪ Zasoby ▪ Sitemap
© SuperMonitoring.pl - monitoring dostępności stron - SITEIMPULSE® 2010-2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka Prywatności