RemSupp – Platforma zdalnego dostępu i współużytkowania przeglądarki
Obecnie dążymy do odkrywania kreatywnych i unikalnych sposobów wymiany informacji i na szczęście nowe technologie nam to umożliwiają. Czasami jednak pojawiają się problemy, takie jak brak dostępu do pulpitu lub awarie gadżetów. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi zdalny dostęp do pulpitu.
RemSupp to program wsparcia technicznego, który pozwala na pomoc klientowi poprzez zdalne połączenie. Zapewnia on pomoc na żądanie w najszybszy możliwy sposób i umożliwia zapraszanie osób do udziału w sesji zdalnej pomocy z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko jedno kliknięcie na przycisk połączenia i można zaczynać. RemSupp pomaga w uzyskaniu stałego dostępu (zawsze włączonego) do odległych urządzeń. Obecnie posiada ocenę 35/100 w kategorii Remote Support.
Dowiedz się więcej o funkcjach i zastosowaniu RemSupp.
RemSupp – Zdalne wsparcie w nowej odsłonie
RemSupp to oparty na chmurze program zdalnej pomocy, który pozwala na zarządzanie i doradzanie klientowi za pośrednictwem połączenia zdalnego. Organizacje mogą korzystać z platformy do świadczenia usług wsparcia, a także monitorowania, obsługi i naprawy komputerów, laptopów, tabletów i wielu innych urządzeń.
Posiada kompatybilność z wieloma monitorami, dostępność przez Internet, nieograniczone sesje, nieograniczony transfer plików i danych, rozmowy telefoniczne audio i wideo, synchronizację pamięci podręcznej i inne funkcje.
Niektóre z istotnych i kluczowych cech RemSupp obejmują:
Szybki pulpit zdalny
RemSupp Remote Desktop umożliwia połączenie i obsługę innej maszyny przez Internet za pomocą przeglądarki internetowej. Jest on kompatybilny z praktycznie każdym systemem operacyjnym, w szczególności Windows, Mac OS i Linux, i jest doskonałym rozwiązaniem do świadczenia zaawansowanej pomocy technicznej, współpracy i zwiększania produktywności.
Stabilne wspólne przeglądanie
RemSupp co-browsing pozwala na komunikację z przeglądarką klienta w czasie rzeczywistym bez pobierania dodatkowego oprogramowania. Pozwala w prosty sposób przeprowadzić nietechnicznych klientów przez skomplikowane procesy lub zorganizować interaktywną sesję sprzedaży. RemSupp Co-Browsing to wyjątkowy produkt, którego celem jest wsparcie klienta i sukces zespołu sprzedaży.
Działa szybciej i oszczędza czas
Integracja z RemSupp pozwala łatwo wysyłać zaproszenia do zdalnych sesji bezpośrednio z czatu i rozwiązywać problemy użytkowników bez zagłębiania się w techniczne szczegóły.
Kilka innych cech, dzięki którym ta aplikacja jest bardzo przyjazna dla użytkownika i wydajna to:
- Nieograniczona liczba sesji
- Obsługa wielu monitorów
- Połączenia głosowe i wideo z klientem
- Nieograniczony transfer plików
- Synchronizacja pamięci podręcznej
- Dostęp przez WWW
- Bezpieczna strona
- Dostęp międzyplatformowy
W rezultacie, narzędzie RemSupp pomaga w poprawie wskaźników zadowolenia klientów i efektywnym wspieraniu ich gadżetów.
Jak to działa?
Poniżej przedstawiamy jak działa RemSupp i jak skutecznie oferuje swoje funkcje.
Szybki dostęp do pulpitu klienta
- Stwórz usługę na żądanie na oficjalnej stronie RemSupp.
- Podziel się z innymi kodem na swoim ekranie, od razu po rozpoczęciu sesji.
- Skieruj swojego klienta do aplikacji RemSupp i wprowadź udostępniony kod sesji.
To już wszystko, teraz masz zdalny dostęp do urządzenia klienta (laptopa, telefonu lub komputera).
Stały dostęp do urządzeń
- Zacznij od utworzenia usługi na żądanie na oficjalnej stronie RemSupp i wygenerowania stałego kodu sesji.
- Skopiuj kod sesji stałej ze strony internetowej i wklej go w zakładce “Stały dostęp” w aplikacji RemSupp App.
- Skonfiguruj nowy stały dostęp natychmiast po wklejeniu kodu. Pamiętaj, że dostęp ten może być w każdej chwili cofnięty.
- Po wykonaniu powyższego kroku, Twój pulpit zostanie połączony z Twoim kontem, a Ty będziesz mógł uzyskać dostęp do wszystkich zdalnych danych z pełną kontrolą klawiatury i myszy.
Tak więc, RemSupp wykorzystuje niektóre z najlepszych strategii, aby zapewnić Ci najlepsze funkcje.
Ocena RemSupp
Każda historia ma dwie strony, podobnie każdy produkt lub usługa ma plusy i minusy. Niektóre z plusów i minusów RemSupp obejmują:
Plusy
- Pomoc na żądanie – Najszybsza metoda pomocy komuś, pomoc na żądanie, pozwala zaprosić ludzi do udziału w sesji zdalnego wsparcia, klikając tylko prosty przycisk połącz. Pozwala to nie tylko rozwiązać problemy, ale także usprawnić pracę urządzenia.
- Stały dostęp – Konfiguruje urządzenia zdalne tak, aby miały stały (zawsze włączony) dostęp, sortując i grupując je według lokalizacji lub działu, dzięki czemu sesje zdalne można rozpocząć w dowolnym miejscu i czasie.
- Możliwość wspólnego odkrywania – Pozwala na współdzielenie ekranu aplikacji online w czasie rzeczywistym bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
Dodatkowo, z RemSupp można również uzyskać następujące korzyści:
- Ma opcje dla wtyczek firm trzecich i zewnętrznych integracji.
- Intercom może być używany do bezpośredniego wysyłania zaproszeń.
- Poprawia obsługę klienta.
- Pomaga uzyskać udział ekranu na żywo.
Minusy
- Brak uwierzytelniania dwuskładnikowego i uprawnień grupowych lub dostępu.
- Nie obsługuje integracji mediów społecznościowych i integracji Google Apps.
- Brak funkcji ‘Kliknij, aby wybrać numer’ i powiadomień w czasie rzeczywistym.
- Darmowa edycja nie posiada opcji udostępniania kontaktów dla interfejsu użytkownika pulpitu komputerowego oraz wizualizacji danych, co jest do przewidzenia, biorąc pod uwagę, że jest to podstawowa i bezpłatna usługa.
- Nieco powolny Dostawca i zarządzanie przepływem pracy.
Wnioski – Ostateczna werdykt
Jeśli szukasz prostego rozwiązania, które pomoże Ci zwiększyć poziom zadowolenia klientów w Twojej firmie i wydajność pomocy, jednocześnie umożliwiając pracownikom dostęp do gadżetów (laptopy, tablety, telefony i komputery) zdalnie, RemSupp jest idealną aplikacją dla Ciebie. W połączeniu z aplikacją Intercom, może znacząco pomóc w usprawnieniu i podniesieniu jakości komunikacji z klientem.