Rozmawiaj z klientami za pomocą Help Scout
Małym i średnim firmom na pewno nie trzeba przedstawiać Help Scout, innowacyjnej aplikacji do obsługi klienta. Użytkownicy i ich organizacje mogą korzystać z wspólnej skrzynki odbiorczej, którą zapewnia ta aplikacja. Eliminuje ona komplikacje, które niesie ze sobą zwykły system centrum pomocy, usprawniając czas odpowiedzi na wiadomości e-mail. Help Scout posiada wiele opcji integracji z aplikacjami.
Główne funkcje Help Scout
Oto kilka funkcji Help Scout, które ułatwiają obsługę klienta:
Współdzielona skrzynka odbiorcza
Skutecznym substytutem listy mailingowej, grupowego konta Gmail czy Outlooka jest wspólna skrzynka odbiorcza Help Scout. Ułatwia ona Twojemu zespołowi współpracę i zapewnia pomoc mailową na najwyższym poziomie. Wszystkie interakcje z klientami z różnych działów, adresów e-mail i firm są uporządkowane za pomocą odrębnych skrzynek pocztowych. Do pomocy w komunikacji zespołowej wykorzystuje tajne notatki, rozpoznawanie sprzeczności, zapisane odpowiedzi i etykietowanie. Oferuje układy, które naśladują typowy tekst. W celu poprawy ochrony wdrożono uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
CRM do obsługi klienta
Help Scout może być używany do organizowania i przechowywania informacji o klientach. Oto niektóre z funkcji CRM:
- Automatycznie aktualizuje dane klientów.
- Znajduje, porządkuje i zarządza profilami klientów w odpowiedni sposób.
- Możesz połączyć się z 50+ integracji.
- Opiera się na zarządzaniu e-mailami poprzez dzieloną skrzynkę.
Czat na żywo
Możesz dodać wbudowany gadżet Beacon od Help Scout na swoją stronę internetową.
- Masz trzy opcje Beacon: neutralny, samoobsługowy lub wymagający zapytania, aby dostosować doświadczenie użytkownika.
- Posiada on API Beacon JavaScript, dzięki czemu jest bardziej inteligentny.
- Dostarcza klientom zalecane treści na podstawie strony, którą przeglądają.
- Aby korzystać z czatu na żywo w Help Scout, musisz zainstalować narzędzie zewnętrznej firmy.
Raportowanie zgłoszeń pomocy klienta
Help Scout oferuje dostęp do sześciu różnych rodzajów raportów: email, czat, telefon, biznes, szczęście i dokumenty.
- Tworzy zaktualizowane raporty w czasie rzeczywistym.
- Pomaga w eksporcie raportów do plików CSV lub XLSX.
- Możesz podzielić się linkiem do raportu z innym członkiem zespołu Help Scout.
- Możesz dodawać lub edytować widoki w dowolnym momencie podczas przeglądania raportu.
- Możesz sprawdzić kluczowe metryki, takie jak metryki odpowiedzi i rozdzielczości.
Dla urządzeń mobilnych Help Scout oferuje aplikacje dla systemów iOS i Android. Obsługuje ponad 80 interfejsów, w tym Jira, HubSpot, Zapier, Salesforce i Slack.
Ceny
Help Scout ma trzy plany cenowe, tj. Standard, Plus i Pro. Ceny zaczynają się od 20 USD za użytkownika miesięcznie w pakiecie standardowym, 40 USD za użytkownika miesięcznie w pakiecie plus i 65 USD za użytkownika miesięcznie w pakiecie Pro. Posiada również 15-dniowy bezpłatny okres próbny.
Zalety Help Scout
Popularne oprogramowanie centrum wsparcia nosi nazwę Help Scout. Powyższe cechy wydają się wystarczające do wyciągnięcia wniosków lub dokonania wyboru przy użyciu Help Scout. Jednak musisz być świadomy prawdziwej wartości funkcji, a nie tylko ich wartości na piśmie.
Oto zalety Help Scout:
Łatwość użycia
Klienci Help Scout twierdzą, że ma on doskonały interfejs użytkownika. Umożliwia efektywną, usprawnioną pracę, ponieważ jest dobrze zaprojektowany, łatwy do nauczenia i rzadko pojawiają się w nim problemy z szybkością lub opóźnieniami. Projektowanie oprogramowania, czyli projektowanie interfejsu użytkownika, jest często lekceważone, ale ma ogromny wpływ na jakość i łatwość pracy użytkownika.
Doskonała obsługa klienta
Przedstawiciele obsługi klienta w Help Scout są dostępni przez całą dobę, aby pomóc, jeśli coś pójdzie nie tak.
Zorientowanie na klienta
Wartość nieskazitelnej obsługi klienta w dzisiejszym świecie jest niedoceniana. Troska o klienta jest podstawą ideologii Help Scout i wokół niej budowane są modele. Dodatkowo, wspierają one twój zespół w postrzeganiu klientów jako czegoś więcej niż tylko numerów zgłoszeń, które należy obsłużyć za pomocą wcześniej napisanych odpowiedzi.
Czat w czasie rzeczywistym i baza wiedzy
Klienci preferują czat w czasie rzeczywistym, ponieważ zapewnia on szybsze rozwiązanie niż inne platformy, według 79% badanych. Help Scout oferuje więcej niż tylko widget czatu na żywo do rozwiązywania problemów z pomocą Beacon. Dodatkowo łączy platformy informacyjne i czat w czasie rzeczywistym, aby szybko i skutecznie odpowiadać na zapytania klientów.
Minusy Help Scout
Help Scout może nie być najlepszą opcją dla korporacji, mimo że jest świetnym punktem wyjścia dla firm dopiero zaczynających z CRM online lub Help Desk.
Oto minusy Help Scout:
Mniej integracji
Chociaż Help Scout posiada ponad 90 integracji, niektóre integracje nie mogą być używane z Help Scout. Faktem jest, że nie wszystkie firmy korzystają z tych samych aplikacji lub mają takie same specyfikacje.
Aby zaspokoić to zapotrzebowanie, Help Scout musi być bardziej otwarty na lubiane połączenia, które są poszukiwane przez firmy zorientowane na klienta. Użytkownicy muszą aktywnie pisać za pomocą interfejsu API, ponieważ istnieje mniej połączeń lub wtyczek, co może być czasochłonne.
Ograniczone możliwości dostosowywania i funkcje
Chociaż jest prosty w użyciu, potrzeba więcej możliwości dostosowywania dla różnych organizacji i użytkowników. Jego funkcje są niewystarczające i mniej wyrafinowane niż te, które mają niektórzy rywale, co może być przeszkodą dla dużych firm. Brak funkcji czasu na zgłoszeniu jest jednym z drobnych elementów, na które użytkownicy narzekają w oprogramowaniu. Inni użytkownicy mówią, że oprogramowanie mobilne ma problemy i że blokery spamu są bezużyteczne.
Wysoka cena funkcji wysyłania wiadomości za wysoką cenę
Pomimo tego, że jest przeznaczony głównie dla małych i średnich firm, funkcja czatu Help Scout jest dość droga. Jeśli porównamy ją z innymi opcjami, zauważymy, że istnieją tańsze lub nawet darmowe, w zależności od tego, jak zdefiniujemy ich cele. Istnieje limit 2000 darmowych rozmów miesięcznie dla funkcji tekstowej.
Podsumowanie
Help Scout to dedykowane narzędzie do obsługi klienta zaprojektowane dla rozwijających się zespołów, aby zaoferować najlepszą w swojej klasie obsługę klienta. Po dołączeniu otrzymujesz dostęp do pełnego zestawu narzędzi, zoptymalizowanych specjalnie pod kątem obsługi klienta. Współdzielona skrzynka odbiorcza Help Scout posiada narzędzia do współpracy zespołowej. Przyjazny dla użytkownika edytor ułatwia tworzenie treści obsługi klienta, a zintegrowane możliwości wyszukiwania i narzędzia organizacyjne gwarantują, że klienci będą mogli zlokalizować potrzebne im treści.
Klienci mogą uzyskać dostęp do bazy wiedzy pomocy technicznej, przeszukując ją bezpośrednio z aplikacji, co umożliwia im uzyskanie odpowiedzi wtedy, kiedy ich potrzebują. Wreszcie, masz dostęp do najlepszych pracowników wsparcia Help Scout, którzy są dostępni korespondencyjnie przez całą dobę, aby odpowiedzieć na wszelkie zapytania klientów.