SocialPilot – ceniona platforma do zarządzania mediami społecznościowymi
SocialPilot to platforma do zarządzania mediami społecznościowymi, która pozwala osobom fizycznym i firmom zwiększyć efektywność ich działań marketingowych w mediach społecznościowych. Platforma oferuje funkcje takie jak planowanie i publikowanie postów, analityka mediów społecznościowych, narzędzia do współpracy zespołowej i tworzenie treści. Obsługuje wiele platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest i TikTok. SocialPilot został zaprojektowany, aby pomóc użytkownikom zaoszczędzić czas, zwiększyć zaangażowanie i rozwijać ich obecność w mediach społecznościowych.
SocialPilot umożliwia automatyzację postów w mediach społecznościowych na kilku platformach, wszystko z jednego miejsca, i to w czasach, gdy ludzie codziennie korzystają z mediów społecznościowych. Korzystając z najnowocześniejszych funkcji, SocialPilot umożliwia organizowanie, planowanie i publikowanie artykułów, co pozwala zaoszczędzić czas i umożliwia bardziej udany rozwój firmy.
Funkcje
- SocialPilot pozwala na połączenie z ponad dziewięcioma platformami mediów społecznościowych, w tym Facebook, Twitter, Instagram, Google My Business, LinkedIn, Pinterest, Tumblr, TikTok i VK.
- Łączenie do 100 kont i udostępnianie do 500 postów za pomocą jednego konta SocialPilot.
- Możliwość dodania do swojego konta do 10 członków zespołu, a następnie skorzystania z funkcji Team Collaboration w celu przypisania udostępniania i harmonogramu.
- Opcja planowania zbiorczego, dzięki której możesz zaplanować setki artykułów jednocześnie, przesyłając CSV.
- Social Inbox do zarządzania rozmowami, które prowadzisz w mediach społecznościowych.
- Sprawdź swój kalendarz mediów społecznościowych, aby zobaczyć, kiedy i co masz zaplanowane.
- Zawsze miej pod ręką świeże pomysły na treści; zbieraj rekomendacje i przechowuj je jako szkice do późniejszego wykorzystania. Aby uzyskać niekończącą się listę, dodaj kanały RSS i wybrane treści.
- Funkcja analityczna i raportowa SocialPilot ma na celu pomóc użytkownikom w monitorowaniu i ocenie sukcesu ich inicjatyw w mediach społecznościowych. Dzięki tej funkcji można zobaczyć liczbę polubień, komentarzy i udostępnień postów użytkownika, a także zasięg i zaangażowanie postów, co daje użytkownikom dokładny obraz ich aktywności w mediach społecznościowych. Funkcja analityczna SocialPilot oferuje również wiele zaawansowanych narzędzi analitycznych, takich jak możliwość śledzenia skuteczności poszczególnych hasztagów, śledzenia efektywności poszczególnych postów i kampanii oraz porównywania wydajności różnych kont w mediach społecznościowych, a także tych podstawowych metryk.
- Użyj funkcji zarządzania klientami, aby móc łatwo zaprosić swoich klientów i zarządzać ich profilami w mediach społecznościowych bez konieczności oczekiwania na ich dane do logowania.
- Użyj narzędzi do skracania adresów URL, które oferuje SocialPilot, aby stworzyć własne, unikalne, markowe domeny dla zwiększenia ekspozycji i świadomości oraz pozbycia się długich, bezsensownych, nieatrakcyjnych adresów URL.
Ceny
SocialPilot ma warianty dla konkretnych osób, małych przedsiębiorstw i organizacji. Natomiast dla dużych korporacji i przedsiębiorstw, które prawdopodobnie musiałyby nabyć jeden z planów agencyjnych, aby SocialPilot był opłacalny dla ich wymagań, opcje wydają się być mniej interesujące.
- Profesjonalny pakiet ($30 za miesiąc) – można zarządzać 10 kontami społecznościowymi, 1 użytkownik.
- Mały zespół (50$ za miesiąc) – 20 kont społecznościowych, 3 użytkowników.
- Agencja ($100 za miesiąc) – 30 kont społecznościowych, 6 użytkowników, nieograniczona liczba klientów.
- Agencja+ ($200 za miesiąc) – 50 kont społecznościowych, nieograniczeni użytkownicy, nieograniczeni klienci, white label.
Social Inbox, który umożliwia zarządzanie wszystkimi przychodzącymi komentarzami i wiadomościami ze wszystkich stron na Facebooku w jednym miejscu, a także Biblioteka treści, w której można przechowywać hasztagi i posty do późniejszego wykorzystania, to funkcje, które plan profesjonalny najbardziej wyklucza. Zarządzanie klientami i PDFy typu white-label dla analityki to dwie możliwości, które są szczególnie przydatne dla agencji. Możesz odwiedzić stronę cenową dla Social Pilot, aby zobaczyć pełną listę funkcji zawartych w każdym planie. Wszystkie plany Social Pilot są dostępne wraz z darmową 14-dniową wersją próbną do której nie jest wymagana karta kredytowa.
Plusy i minusy SocialPilot
Plusy
- Planowanie i publikowanie materiałów z wyprzedzeniem jest jedną z wielu korzyści płynących z korzystania z SocialPilot. Może to zaoszczędzić wiele czasu dla firm i osób, które nie są w stanie stale publikować informacji w mediach społecznościowych.
- SocialPilot obsługuje wiele platform mediów społecznościowych, w tym Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest i inne. Dzięki temu w prosty sposób można kontrolować kilka kont mediów społecznościowych z jednego miejsca. Dzięki funkcjom SocialPilot możesz odpowiadać na komentarze i wiadomości, obserwować, w jaki sposób posty są oglądane i wzbudzają interakcje, a także przyjrzeć się publiczności.
Minusy
- Mimo, że posiadają różne warianty cenowe, SocialPilot może być drogim rozwiązaniem dla firm lub osób, które muszą zarządzać kilkoma kontami w mediach społecznościowych lub które muszą generować dużo materiałów.
- Harmonogram i wybory delegowania na SocialPilot mogą nie być tak elastyczne, jak te na niektórych innych programów zarządzania mediami społecznymi, co może odstraszać niektórych użytkowników.
- Zdaniem niektórych klientów, wsparcie klienta SocialPilot czasem bywa powolne lub nie reaguje na problemy z witryną.
Krótka prezentacja wideo
Wnioski
Social Pilot po raz pierwszy pojawił się w 2014 roku. Starannie zainwestowali lata od ich powstania w stworzenie produktu, który jest nastawiony na współpracę, w pełni funkcjonalny i bardzo prosty w użyciu. Jeśli się postarają, pewnie przyciągną wielu nowych klientów, którzy mają dość płacenia dużych kwot za konkurencyjne narzędzia.
Jedną z największych funkcji SocialPilot jest jego Social Inbox, która pomaga zwiększyć interakcję, pisać spersonalizowane wiadomości dla każdego konta w mediach społecznościowych z osobna i uwzględniać wzmianki o innych stronach Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Business Profiles i Twitter. Jest to bardzo pomocne, szczególnie dla agencji. Dzięki intuicyjnemu stylowi i nawigacji oraz doskonałej analityce, jest również niesamowicie prosty do opanowania i użytkowania.
Jedną z jego głównych wad jest to, że oprócz bardzo pomocnego połączenia Canva, nie oferuje wielu aplikacji ani wtyczek zewnętrznych. SocialPilot musi się znaleźć na krótkiej liście platform do sprawdzenia dla każdej firmy, która zaczyna poważnie traktować zarządzanie mediami społecznościowymi lub dla każdej agencji, która chce skuteczniej obsługiwać wielu klientów.