Rozwiązania dedykowane
Wystandaryzowany monitoring dostępności, który możesz zamówić tutaj on-line, to podstawa dla każdej strony internetowej.
Ale większe i bardziej skomplikowane serwisy oraz aplikacje on-line mają większe wymagania i wymagają indywidualnego podejścia.
Każda funkcjonalność i każdy proces mogą ulec awarii niezależnie. Dostępny bez żadnych przerw i szybko się ładujący serwis e-commerce może mieć awarię koszyka zakupowego - lepiej, żeby jego właściciel dowiedział się o tym zanim zacznie tracić klientów.
Monitorowanie specyficznych funkcjonalności wymaga rozwiązania dedykowanego - analizy systemu klienta, projektu i wdrożenia aplikacji monitorującej a następnie świadczenia usług rozwijających się wraz z monitorowanym serwisem.
Dostosowanie do potrzeb klienta obejmuje nie tylko same mechanizmy monitorujące, ale również:
• schematy powiadamiania
• raportowanie
• obsługę użytkowników i ich uprawnień
• liczbę, parametry i lokalizację stacji monitorujących.
Opowiedz nam o swoim systemie a my podpowiemy, co można a co warto monitorować.