Dlaczego jest niezbędny?
Zapobiegaj problemom
Nawet kilkuminutowa przerwa w dostępności serwisu internetowego może oznaczać poważne straty dla jej właściciela.
Niedostępna strona internetowa może oznaczać, że:
- potencjalni nabywcy zdecydują się wydać swoje pieniądze na produkt Twojej konkurencji
- użytkownicy nie będą mogli zarejestrować się w Twojej bazie
- Twoi klienci nie otrzymają wsparcia technicznego
- dziennikarze i blogerzy, szukający informacji o Twojej firmie, będą rozczarowani
- kandydaci do pracy nie będą mogli wysłać swoich CV
- tysiące odsłon banerów zostanie bezpowrotnie stracone
- Googlebot nie będzie w stanie zeskanować zawartości, co prawdopodobnie obniży PageRank Twojego serwisu.
Jako właściciel lub administrator serwisu internetowego powinieneś zawsze być pierwszą osobą, która dowiaduje się o jego awarii. Powinieneś móc zareagować niezwłocznie, zanim Twoi klienci cokolwiek zauważą.