Dlaczego jest niezbędny?

Zapobiegaj problemom


Nawet kilkuminutowa przerwa w dostępności serwisu internetowego może oznaczać poważne straty dla jej właściciela.
Niedostępna strona internetowa może oznaczać, że:

  • potencjalni nabywcy zdecydują się wydać swoje pieniądze na produkt Twojej konkurencji
  • użytkownicy nie będą mogli zarejestrować się w Twojej bazie
  • Twoi klienci nie otrzymają wsparcia technicznego
  • dziennikarze i blogerzy, szukający informacji o Twojej firmie, będą rozczarowani
  • kandydaci do pracy nie będą mogli wysłać swoich CV
  • tysiące odsłon banerów zostanie bezpowrotnie stracone
  • Googlebot nie będzie w stanie zeskanować zawartości, co prawdopodobnie obniży PageRank Twojego serwisu.

Jako właściciel lub administrator serwisu internetowego powinieneś zawsze być pierwszą osobą, która dowiaduje się o jego awarii. Powinieneś móc zareagować niezwłocznie, zanim Twoi klienci cokolwiek zauważą.