FAQ: Logowanie i ustawienia konta
Zapomniałem hasło. Co robić?
Jeżeli wprowadzisz złe dane logowania, wyświetli się komunikat z linkiem służącym do zresetowania hasła. Zostaniesz poproszony o podanie adresu email, na który zarejestrowane jest Twoje konto. Następnie na ten adres zostanie wysłana wiadomość email zawierająca specjalny jednorazowy link. Po kliknięciu go ujrzysz formularz, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło. Żeby zaoszczędzić Ci trochę czasu - żeby uruchomić proces resetu hasła kliknij tutaj.
Do czego potrzebujecie mój adres i nazwę firmy?
Wyłącznie na potrzeby wystawiania faktur.
Jeżeli korzystasz z konta próbnego, nie musisz podawać tych danych.
Jak zmienić główny adres e-mail konta?
Wyedytuj go w sekcji "Twoje konto" i kliknij "zapisz". Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem weryfikacyjnym, który musisz kliknąć, żeby potwierdzić nowy adres.
W jaki sposób mogę wycofać zgodę marketingową?
Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas ofert specjalnych (wysyłamy je naprawdę rzadko), wystarczy, że odznaczysz checkbox zgody na otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych na dole sekcji "Twoje konto".
Jak mogę usunąć moje konto?
Na samym dole sekcji "Twoje konto" znajdziesz link "Usuń konto". Kliknięcie go a następnie potwierdzenie spowoduje całkowite usunięcie konta, wraz ze wszystkimi testami i ich historią.