FAQ: Zakup usługi
Jakie rozliczenia będą dla mnie lepsze - miesięczne czy roczne?
Płacąc za rok z góry oszczędzasz pieniądze i czas. Pieniądze, bo otrzymujesz 12 miesięcy płacąc za 10. A czas dlatego, że wykonujesz jedną płatność i księgujesz jedną fakturę - zamiast dwunastu.
Czy mogę kupić pełną usługę przed wygaśnięciem konta testowego?
Tak, nie musisz czekać do końca 14-dniowego okresu próbnego. Co więcej, zakupiona subskrypcja zostanie powiększona o niewykorzystane dni okresu testowego.
Czy jeżeli moja usługa wygaśnie to będę mógł ją kiedyś odnowić?
Tak, Twoja usługa będzie czekała na Ciebie - zablokowana.
Jak przedłużyć ważność usługi?
Kliknij link "przedłuż" znajdujący się obok daty ważności Twojej usługi w sekcji "Konto".
W jaki sposób mogę zapłacić za usługę?
Przyjmujemy zarówno płatności on-line (szybkie przelewy internetowe oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi), jak też off-line (przelewy wykonywane ręcznie, na podstawie dokumentu pro-forma).
Czy mogę zmienić pakiet na inny?
Oczywiście. Kliknij link "zmień" obok nazwy Twojej aktualnej subskrypcji w sekcji "Konto". Jeżeli zmieniasz pakiet na niższy, pamiętaj o konieczności usunięcia nadmiarowych testów - oraz o tym, że pewne funkcje mogą już nie być dostępne po zmianie.
Co zrobić, żeby jeszcze ktoś oprócz mnie otrzymywał przypomnienia o wygasaniu konta, o kończącym się zapasie SMSów i powiadomień głosowych oraz faktury?
W sekcji "Kontakty" dodaj użytkownika i zaznacz przy nim opcję "wysyłaj faktury i przypomnienia". Nie zapomnij zapisać ustawienia.